logo-eu

FAQ
Jak się z nami skontaktować? ROZWIŃ
Jak się z nami skontaktować?

Wszelkie pytania proszę kierować do Biura Obsługi Klienta: e-mail: info@contec.pl, telefon: 42 227 11 40, Adres: Ul.Księdza Kazimierza Janika 4 95-050 Konstantynów Łódzki w godz.: 8:00 – 16:30 (pon. – pt.).

Jak się zalogować jak miałem / -łam konto na starej stronie? ROZWIŃ
Jak się zalogować jak miałem / -łam konto na starej stronie?

Aby zalogować się na nowej stronie należy wejść w zakładkę LOGOWANIE. Wpisać adres email używany do korespondencji ze sklepem, oraz stare hasło.

Czy obsługują Państwo tylko firmy czy z waszych usług może skorzystać także klient indywidualny? ROZWIŃ
Czy obsługują Państwo tylko firmy czy z waszych usług może skorzystać także klient indywidualny?

W naszym sklepie mogą zrobić zakupy tylko firmy. W tym celu przy rejestracji trzeba podać pełne dane firmy.

Czy ceny towarów obejmują VAT? ROZWIŃ
Czy ceny towarów obejmują VAT?

Nie. Wszystkie podane ceny w sklepie internetowym Contec, są cenami netto.

Czy ceny w Euro na stronie sklepu są stałe? ROZWIŃ
Czy ceny w Euro na stronie sklepu są stałe?

Ceny w Euro są stałe, ceny w złotówkach zmieniają się w zależności od bieżącego kursu. Za cenę wiążącą do zrealizowania zamówienia uważa się cenę obowiązującą w dniu złożenia zamówienia.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie? ROZWIŃ
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Aby sprawdzić status zamówienia, proszę zalogować się na naszej stronie internetowej. W zakładce MOJE KONTO w dziale TWOJE ZAMÓWIENIA widoczne są wszystkie zlecone przez Klienta zamówienia, a przy każdym z nich znajdują się informacje - na jakim etapie realizacji jest obecnie zamówienie.

Czy zamówienie może być zrealizowane w dniu złożenia zamówienia? ROZWIŃ
Czy zamówienie może być zrealizowane w dniu złożenia zamówienia?

TAK. Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 13:00 i towar znajduje się na magazynie Sklepu zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu.

Jakie są dostępne rodzaje płatności za zamówienie? ROZWIŃ
Jakie są dostępne rodzaje płatności za zamówienie?

Sklep oferuje dwie formy płatności: za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Klient może również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską, płacąc kurierowi przy odbiorze paczki. Możliwy jest również dla stałych klientów sklepu - odroczony termin płatności za zamówienie w ustalonym terminie. W celu uzyskania więcej szczegółów na temat tej formy płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta.

Na jakich zasadach odbywa się wysyłka? ROZWIŃ
Na jakich zasadach odbywa się wysyłka?

Nasze paczki wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej S.A..

Jaki jest koszt dostawy paczki na terenie Polski? ROZWIŃ
Jaki jest koszt dostawy paczki na terenie Polski?

Poczta Priorytet - 8 zł netto; DHL - 19 zł netto; koszt pobrania – 8 zł netto

Czy koszt dostawy zależy od ilości zamawianych produktów? ROZWIŃ
Czy koszt dostawy zależy od ilości zamawianych produktów?

W przypadku przesyłek krajowych koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu.

Jaki jest koszt dostawy paczki w przypadku wysyłki za granicę? ROZWIŃ
Jaki jest koszt dostawy paczki w przypadku wysyłki za granicę?

Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę dostawcy, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.

Jak szybko zamówiony towar może się znaleźć u mnie w domu? ROZWIŃ
Jak szybko zamówiony towar może się znaleźć u mnie w domu?

Zamówiony towar może być już na następny dzień u Państwa (dotyczy zamówień złożonych do godziny 13:00 i towar znajduje się na magazynie sklepu). Towar wysyłany za pośrednictwem kuriera dostarczany jest w ciągu 24 h natomiast towar dostarczony przez Pocztę Polską w ciągu 1 – 3 dni roboczych.

Czy mogę odebrać towar nie płacąc za wysyłkę? ROZWIŃ
Czy mogę odebrać towar nie płacąc za wysyłkę?

Tak. Jest możliwość realizacji przesyłki i odbioru własnego w naszej siedzibie w Konstantynowie Łódzkim

Dostałam/em wiadomość e-mail, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać? ROZWIŃ
Dostałam/em wiadomość e-mail, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać?

Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby – Ul.Księdza Kazimierza Janika 4 95-050 Konstantynów Łódzki- od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym coś jeszcze do niego dodać. Czy jest to możliwe? ROZWIŃ
Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym coś jeszcze do niego dodać. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu drogą telefoniczną: Biuro obsługi Klienta (42) 227 11 40 oraz e-mailem: info@contec.pl.

Nie potrzebuję faktury czy mogę otrzymać paragon? ROZWIŃ
Nie potrzebuję faktury czy mogę otrzymać paragon?

Niestety nie, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę Vat, nie ma możliwości wystawienia paragonu.

Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia? ROZWIŃ
Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia?

Nie. Na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty.

Faktura nie została podpisana. Co zrobić? ROZWIŃ
Faktura nie została podpisana. Co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy: - od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych; - od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT; - od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury? ROZWIŃ
Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z promocji DARMOWA WYSYŁKA? ROZWIŃ
Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z promocji DARMOWA WYSYŁKA?

Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi być większa niż: 300 zł netto. Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia? ROZWIŃ
Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały wprowadzone do realizacji. Złożone zamówienie może być anulowane drogą telefoniczną: Biuro obsługi Klienta (42) 227 11 40 oraz e-mailem: info@contec.pl.

Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem? ROZWIŃ
Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem?

Tak. Wystarczy wysłać na adres e-mail: info@contec.pl, adres korespondencyjny lub elektroniczny, na który ma być wysłany katalog z ofertą.

Jak mogę złożyć reklamację? ROZWIŃ
Jak mogę złożyć reklamację?

Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu drogą telefoniczną: Biuro obsługi Klienta (42) 227 11 40 oraz e-mailem: info@contec.pl.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? ROZWIŃ
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

Chcę zrezygnować z otrzymywania newslettera, co muszę zrobić? ROZWIŃ
Chcę zrezygnować z otrzymywania newslettera, co muszę zrobić?

Proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę NEWSLETTER (w dolnej części strony), następnie w przejść do zakładki „WYPISZ SIĘ”, proszę wpisać swój adres e-mail LUB w otrzymanym newsletterze na dole jest link, który należy kliknąć, aby zrezygnować z otrzymywania newslettera.

Czy mogę złożyć zamówienie niestandardowe? ROZWIŃ
Czy mogę złożyć zamówienie niestandardowe?

TAK. W celu złożenia zamówienia należy wpełnić formularz ZAMÓWIENIA NIESTANDARDOWEGO.


 

>>> SERWIS I NAPRAWA 


Sprawdź naszą ofertę w zakresie naprawy maszyn szwalniczych, cutterów, ploterów, wytwornic pary i maszyn specjalistycznych.

Szkolenie pracowników oraz wsparcie technologiczne.



>>Czytaj wiecej


>>> PROJEKTY UNIJNE


Transformacja firmy w kierunku Przemysłu 4.0. poprzez zastosowanie elementów Big Data w powiązaniu z automatyzacją łańcucha dostaw, prognozowania popytu i zarządzania zapasami


 

>>Czytaj wiecej


>>> ZOBACZ WIDEO

 

Sprawdź nasz kanał You Tube żeby zobaczyć jak działają urządzenia z naszej oferty: maszyny i automaty szwalnicze, prasowalnicze, cuttery oraz urządzenia automatyzujące produkcje.


>>Czytaj wiecej

NEWS


Zobacz najnowsze wydarzenia w branży : targi, seminaria, nowości

Czytaj więcej

KATALOG ON-LINE


NOWY katalog produktów !

Pobierz

KATALOGI MASZYN I BROSZURY


Znajdź interesującą Cię część zamienną lub akcesoria - wszystko pod ręką !





Zobacz

WYSZUKIWARKA IGIEŁ


Jakie igły pasują do Twojej maszyny ?

Wyszukaj igły